Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 
 

Geen cookies te weergeven

 
 

Geen cookies te weergeven

Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Van observeren naar analyseren en gericht interveniëren

hoe kan klasse(n)spel een bijdrage leveren aan passend onderwijs (4)

In voorgaande artikelen hebben we stilgestaan bij het belang van constateren (o.a. de SST test en SAQI als meetinstrument) en observeren door een ‘groepsdynamische bril’. In dit artikel maken we de slag van observeren naar analyseren. In een volgend artikel bespreken we gericht interveniëren. 

Literatuurverwijzing: Beusekom, R. van, & Dokman, I (2015, april). Van observeren naar analyseren en gericht interveniëren: hoe kan klasse(n)spel een bijdrage leveren aan passend onderwijs (4). Lichamelijke opvoeding 103 (pp. 24-27)