Wandelen tussen kantooruren
een onderzoek naar de invloed van omgeving en bedrijfscultuur op lunchwandelgedrag
Het doel van dit onderzoek is om inzicht te krijgen in de mate waarin bij werknemers en bedrijven draagvlak kan worden gecreëerd voor wandelen tijdens de lunch. Hierbij spelen twee factoren een rol, namelijk omgeving en bedrijfscultuur. Er is gekeken of deze factoren van invloed zijn op het lunchwandelgedrag van werknemers. In totaal hebben zes bedrijven medewerking verleend aan het onderzoek. De belangrijkste conclusie uit het onderzoek is dat de omgeving zeker invloed heeft op het lunchwandelgedrag van werknemers. Deze scriptie is geschreven in opdracht van Alterra. De auteur hoopt met dit onderzoek een bijdrage te leveren aan de discussie over het ontwikkelen en stimuleren van lunchwandelen binnen zowel grote als kleine ondernemingen.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | GEZO-TB-0007 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl