Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

Geen cookies te weergeven

 

 

Geen cookies te weergeven

Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Sport, media, culture

global and local dimensions

Dit boek richt zich op het sport-media fenomeen en analyseert onderwerpen als de nieuwe media technologie, geslacht, etniciteit, gemeenschappelijke identiteit, globalisering en aspecten van de politieke economie van de media.

Literatuurverwijzing: Blain, N., & Bernstein, A. (2003). Sport, media, culture: global and local dimensions. Londen: Frank Cass Publishers.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier Instituut MEDI-0009 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving