De zes kernen van een organisatie
een integrale visie op identiteitsmanagement, communicatie dossier
Dit boek behandelt zowel de breedte als de diepte van het begrip ‘identiteit’. Door deze twee perspectieven te combineren kan de communicatieprofessional op strategisch niveau ondersteuning geven aan het managen van de identiteit. Naast verschillende theoretische perspectieven geeft het boek concrete handvatten om de verschillende soorten identiteit die er zijn te onderzoeken en te beïnvloeden.
Literatuurverwijzing: Kok, M., & Barendrecht, H. (2011). De zes kernen van een organisatie: een integrale visie op identiteitsmanagement, communicatie dossier. Alphen aan den Rijn: Kluwer.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Kenniscentrum Sport & Bewegen | COMM-TB-0001 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Kenniscentrum Sport & Bewegentel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl