Koning voetbal koning klant
organisatievernieuwing in non-profitorganisaties, een case-studie van het amateurvoetbal in Nederland
Een studie naar veranderingen in de amateurvoetbalvereniging, die onder meer te maken gekregen hebben met bezuinigingen van gemeenten, ruimtenood, minder vrijwilligers, vandalisme, commercialisering en de multiculturele samenleving.
Deze studie is een onderdeel van een groter onderzoek naar verandering en vernieuwing van organisaties zonder winstoogmerk.
Literatuurverwijzing: Meloen, J.D. (2000). Koning voetbal koning klant: organisatievernieuwing in non-profitorganisaties, een case-studie van het amateurvoetbal in Nederland. Leiden: Universiteit Leiden, Departement bestuurskunde.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | SPOR-0022 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl