Gezondheidsbevordering en preventie in het onderwijs
stand van zaken, effectiviteit en ervaringen van GGD'en en scholen
Om inzicht te krijgen in de effectiviteit van gezondheidsbevorderende activiteiten in het onderwijs zijn beschikbare reviews geanalyseerd. In hoofdstuk 2 van dit rapport worden de resultaten van de literatuurreviews weergegeven. Hoofdstuk 3 beschrijft de stand van zaken van planmatige gezondheidsbevordering in Nederland in 2008. In hoofdstuk 4 worden aanbevelingen gedaan.
Literatuurverwijzing: Bos, V., Jongh, D. de, & Paulussen, T.G.W.M. (2010). Gezondheidsbevordering en preventie in het onderwijs: stand van zaken, effectiviteit en ervaringen van GGD'en en scholen. Bilthoven: RIVM.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | GEZO-TB-001 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl