Internal branding in de praktijk
het merk als kompas
Merken zijn bedoeld om een product of bedrijf een herkenbare uitstraling naar de buitenwereld te geven. Maar draai het eens om. Een merk en de waarden die eraan verbonden zijn, kunnen óók worden ingezet om de interne organisatie vorm te geven. Door merkwaarden zowel naar buiten als naar binnen te richten, werkt u niet alleen aan een sterk merk, maar ook aan een sterk bedrijf.
In dit boek wordt, met veel heldere voorbeelden, het belang van Internal Branding aangetoond. Daarnaast worden met het model de BrandHouse© handvatten gegeven om zelf met Internal Branding aan de slag te gaan. In het boek zijn interviews met inspirerende managers opgenomen.
Literatuurverwijzing: Eck, M. van, Willems, N., & Leenhouts, E. (2008). Internal branding in de praktijk: het merk als kompas. Amsterdam: Pearson Education Benelux.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Kenniscentrum Sport & Bewegen | COMM-0030 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Kenniscentrum Sport & Bewegentel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl