Sportmarketing
Dit boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en bekijkt de sport dan ook vanuit een marktgerichte visie. Het eerste deel laat zien op welke markten sportmarketing van toepassing is. In het tweede deel ligt de nadruk op strategieontwikkeling. Een opzet voor de verdere uitwerking van een gekozen strategie wordt in deel drie behandeld. In het laatste deel komt sponsoring aan de orde. Uitgangspunt van het boek vormt de competentie sportmarketeer. Bij elk hoofdstuk wordt aangegeven wat een sportmarketeer op het gebied van het behandelde onderwerp moet kunnen. De theorie wordt afgewisseld met kaders waarin voorbeelden uit de sportpraktijk worden gegeven. Aan de hand van de opdrachten aan het einde van elk hoofdstuk kan de student zelf nieuwe vaardigheden verwerven.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | MANA-0063-1 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl