Oranje index 2004
de oranjebeleving in Nederland onder de loep
Presentatie (juli 2004) van de ‘Oranje Index’, een model voor het meten van de beleving rondom Euro 2004 (EK voetbal 2004) in het algemeen en het Nederlands Elftal in het bijzonder. Het model is ontwikkeld door TBWA\Brand Experience Company en marktonderzoeksbureau Trendbox. Inmiddels wordt de methodiek van dit model ook door adverteerders ingezet voor het meten van de beleving van specifieke evenementen. Tevens in deze map: brochure van het bedrijf TBWA\Brand Experience Company.
Literatuurverwijzing: (2004). Oranje index 2004: de oranjebeleving in Nederland onder de loep. Amstelveen: TBWA \ Brand Experience Company.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | ORGA-TB-0003 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl