Spring naar content
Terug naar de kennisbank

De ondersteuningsroute bewegen en motoriek samen onze zorg!

Auteur(s): Jan Paddenburg

De vakleerkracht bewegingsonderwijs speelt een rol bij de gezonde (motorische) ontwikkeling van kinderen in het primair onderwijs. Hoe groot die rol is hangt af van de leerling. Iemand met een goede motorische ontwikkeling heeft minder hulp nodig dan iemand met een achterblijvende. In dit artikel beschrijven we een project om die laatste groep kinderen via een ondersteuningsroute te helpen: Gymmermansoog.

motoriek, samenwerken, meten, ontwikkeling, bewegen

Literatuurverwijzing: Paddenburg, J. (2020, mei). De ondersteuningsroute bewegen en motoriek samen onze zorg!. Lichamelijke Opvoeding 108 (pp. 12 - 15)

Omschrijving

  • Jaar:
    2020
  • Plaats:
    Zeist
  • Uitgever(s):
    KVLO
  • Mediumsoort:
    Artikel in vaktijdschrift
  • Tijdschrift:
    Lichamelijke Opvoeding