Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Hoe organiseer je een invloedrijk evenement? (2024)

handleiding voor experience design

Het bijwonen van een evenement kan een onvergetelijke ervaring zijn. Aan zo’n indrukwekkende belevenis gaat veel planning en geregel vooraf. Waarom zijn sommige evenementen succesvoller en betekenisvoller dan andere? Hoe zorg je ervoor dat jouw evenement zich weet te onderscheiden en echt het verschil maakt? Hoe bereid je je voor op risico’s die zich kunnen voordoen? En hoe meet je of je evenement succesvol was?

In dit boek delen Andrew O’Loughlin, Hans Westerbeek en Paul Hover de kennis en ervaringen die zij als organisator, consultant en onderzoeker in de afgelopen 25¬jaar hebben opgedaan in de evenementenbranche. Zij tonen de route naar succes aan de hand van wetenschappelijke bevindingen en geven voorbeelden van geslaagde (sport)evenementen.

Dit boek is er voor iedereen die beroepsmatig of anderszins geïnteresseerd is in de organisatie van invloedrijke evenementen.

Literatuurverwijzing: O'Loughlin, A., Westerbeek, H., & Hover, P. (2024). Hoe organiseer je een invloedrijk evenement?: handleiding voor experience design. Nieuwegein: Golazo Media.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier Instituut SPEVE-0043 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2024
  • Plaats:
    Nieuwegein
  • Uitgever(s):
    Golazo Media
  • Collatie:
    328 p. ISBN: 9789054724889
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):