Klanttevredenheidsonderzoek KNHS 2021 (intern rapport)
De Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie (KNHS) heeft zich ten doel gesteld om, in samenwerking met leden en partners, de paardensport te bevorderen. Uitgangspunt hierbij is het borgen van het welzijn en de veiligheid van mens en dier.
De KNSH heeft het Mulier gevraagd onderzoek te verrichten naar het monitoren van hun dienstverlening. Om efficiënt en effectief beleid voor ledenbehoud en -werving te ontwikkelen wil de KNHS zich baseren op feitelijke, actuele en objectieve informatie
Literatuurverwijzing: Heijnen, E., & Hover, P. (2021). Klanttevredenheidsonderzoek KNHS 2021 (intern rapport). Utrecht: Mulier Instituut.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | BIEB-817 | Wordt niet uitgeleend |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl