Online invloed
zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne.
In dit boek vind je concrete en makkelijk toepasbare richtlijnen, gebaseerd op 40 jaar praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman.
Literatuurverwijzing: Wouters, B., & Groen, J. (2021). Online invloed: zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten. Amsterdam: Boom Uitgevers.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Kenniscentrum Sport & Bewegen | COMM-0096 | Uitgeleend |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Kenniscentrum Sport & Bewegentel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl