De nieuwe sportwereld
de opkomst en ontwikkeling van de mediasport en het mediasportpubliek
Sport en media hebben in beginsel een hele heldere relatie. Wanneer een persoon of team uitblinkt in een sport, volgt automatisch de aandacht in de media. In de loop der jaren is het media-aanbod echter enorm uitgebreid. Sport is een dankbaar en populair onderwerp en de alsmaar groeiende aandacht heeft ertoe geleid dat sport en media langzamerhand met elkaar vergroeid zijn geraakt. Dit boek is het verhaal van de wereld van de mediasport. Daarnaast portretteert het boek de wereld van het mediasportpubliek en biedt een helder inzicht in het ontstaan en de groei van de relatie tussen sport en media.
Literatuurverwijzing: Kunnen, R. (2004). De nieuwe sportwereld: de opkomst en ontwikkeling van de mediasport en het mediasportpubliek. Nieuwegein: Arko Sports Media.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | MEDI-0016 | Beschikbaar |
Mulier Instituut | BIEB-B32 | Wordt niet uitgeleend |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl