Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 
 

Geen cookies te weergeven

 
 

Geen cookies te weergeven

Spring naar content
Terug naar de kennisbank

The business of sport management

Introductie van de belangrijkste aspecten van sportmanagement. De auteurs onderzoeken sportmanagement theorieën en praktijkgebieden van financiën, human resource management en marketing. Belangrijke tijdelijke onderwerpen zoals risico management, media, sponsoring en merchandising worden ook besproken.

Literatuurverwijzing: Beech, J., & Chadwick, S. (2004). The business of sport management. Harlow: Prentice Hall.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier Instituut MANA-0029 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving