Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 
 

Geen cookies te weergeven

 
 

Geen cookies te weergeven

Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Qualitatieves Bewegungslernen

Bewegungsspielräume erleben, erkennen und gestalten, 33 Kernbegriffe, im lernpädagogisch-methodischen Spannungsfeld zwischen Orientierungssicherheit und Gestaltungsfreiheit

Auteur(s): Arturo Hotz

Het doel van dit boek is om de verscheidenheid van het motorisch leren te laten zien en te beschrijven. Dit boek is volledig in het Duits.

Literatuurverwijzing: Hotz, A. (1997). Qualitatieves Bewegungslernen: Bewegungsspielräume erleben, erkennen und gestalten, 33 Kernbegriffe, im lernpädagogisch-methodischen Spannungsfeld zwischen Orientierungssicherheit und Gestaltungsfreiheit. Bern: Verlag Schweizerischer Verband.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
KVLO LODID-035 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Omschrijving