Meerwaarde financiële acties verenigingen
De Grote Clubactie wil haar dienstverlening zo goed mogelijk aan laten sluiten bij de wensen en behoeften van verenigingen. Om de dienstverlening door te ontwikkelen, is er behoefte aan informatie en kennis over het functioneren van verenigingen, onder andere over de financiën van de verenigingen en de rol van geldwervingsacties binnen clubs. Centraal in dit onderzoek staat de vraag hoe verenigingen omgaan met geldwervingsacties. Wat is de meerwaarde van financiële wervingsacties voor verenigingen? Met deze kennis wil de Grote Clubactie de dienstverlening en publiciteit rondom de bestaande activiteiten verder verbeteren. De belangrijkste resultaten van het onderzoek worden in deze rapportage gepresenteerd.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | SPVERE-TB-0005 | Beschikbaar |
Mulier Instituut | BIEB-415 | Wordt niet uitgeleend |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl