Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 
 

Geen cookies te weergeven

 
 

Geen cookies te weergeven

Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Sports marketing

a strategic perspective, second edition

Auteur(s): Matthew Shank

Programs and courses in sports marketing are emerging at universities across the country. This publication is written from a strategic marketing perspective. It contains a framework or conceptual model of the strategic marketing process that can be applied to the sports industry. It also concludes:

  • An appreciation for the growing popularity of women’s sports and the globalization of these sports.
  • An examination of current research in the area of sports marketing.
  • A balanced treatment of all aspects of sports marketing at all levels.
  • An introduction to the concepts and theories unique to sports marketing and a review of principles of marketing in the context of sports.
  • A comprehensive discussion of the functions of sports marketing.
Literatuurverwijzing: Shank, M.D. (2002). Sports marketing: a strategic perspective, second edition. Upper Saddle River: Prentice Hall, Inc..

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier Instituut MANA-0113 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2002
  • Plaats:
    Upper Saddle River
  • Uitgever(s):
    Prentice Hall, Inc.
  • Collatie:
    573 p. bijl. ISBN: 0130407917
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):