Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

Geen cookies te weergeven

 

 

Geen cookies te weergeven

Spring naar content
Terug naar de kennisbank

De wervingspiramide

de keuze voor een structurele aanpak

Maak gebruik van de wervingspiramide Een structureel wervingsbeleid vraagt om goede afstemming: wie benaderen we met welke vraag? Wie is de afzender? En waarom benaderen we specifiek u? Op het moment dat u daar niet helder in bent en intern die zaken niet goed afspreekt, zijn uw inspanningen op de langere termijn gedoemd te mislukken. Wervingsbeleid vraagt goede afstemming, draagvlak en volharding. Hoe u dit doet, bekijk de clip.

Literatuurverwijzing: Whise, & Stichting Onbeperkt Sportief De wervingspiramide: de keuze voor een structurele aanpak. Stichting Onbeperkt Sportief.

Omschrijving