Sportsponsoring
Bij het realiseren van hun communicatie- en salesdoelstellingen maken veel organisaties gebruik van sportsponsoring. Sponsoring wordt bovendien steeds professioneler en is niet meer weg te denken uit de moderne sportwereld. Dit boek bekijkt sponsoring zowel vanuit het perspectief van de sponsor als vanuit het sponsorobject. Beide hebben baat bij weloverwogen keuzes en een gestructureerde inzet van sponsoring. Creativiteit en een strategische visie krijgen daarbij ruime aandacht. In zeven delen behandelt dit boek:
- de sponsor en het sponsorobject
- de verschillende vormen van sponsoring
- de partijen die deel uitmaken van de sponsormarkt
- de werking van sponsoring
- de media
- een strategische benadering van sponsoring
- de manier waarop sponsoring geëvalueerd kan worden
- de juridische en fiscale zaken die bij sponsoring komen kijken
In dit boek wordt de theorie door praktijkvoorbeelden ondersteund. Daarnaast wordt door middel van kaders heel concreet aangegeven hoe de gebruiker veel praktische zaken kan aanpakken.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | SPON-0021 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl