Sportmanagement
tweede editie
Sportmanagement biedt de toekomstige (sport)manager alles wat nodig is om te scoren. Dit praktijkgerichte boek beschrijft op heldere wijze de belangrijkste facetten van sportmanagement. Na een inleidend deel over de nationale en internationale sportwereld wordt aandacht besteed aan verschillende vraagstukken waar een manager in de sportsector mee te maken heeft, zoals strategie, cultuur en HRM. Ook de financiële en ethische aspecten van sportmanagement komen aan bod. Deze tweede editie bevat nieuwe hoofdstukken over sportbeleid, leiderschap, organisatiestructuur, organisatiecultuur en ethiek. De stof wordt geïllustreerd met actuele cases en uitgelegd aan de hand van praktijkvoorbeelden.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | MANA-0108 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl