Waarde propositie ontwerp
hoe je producten en diensten ontwikkelt die klanten echt willen
Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities zichtbaar en tastbaar, waardoor het gemakkelijker wordt ze te bespreken, te managen én door te ontwikkelen.
Literatuurverwijzing: Osterwalder, A., Pigneur, Y., Bernarda, G., & Smith, A. (2014). Waarde propositie ontwerp: hoe je producten en diensten ontwikkelt die klanten echt willen. Deventer: Vakmedianet.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Kenniscentrum Sport & Bewegen | MANA-0159 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Kenniscentrum Sport & Bewegentel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl