Vanuit intern enthousiasme naar succesvolle expansie
een onderzoek naar het imago van de korfbalsport
In deze afstudeerscriptie is onderzoek verricht naar het imago van de korfbalsport. Het doel van het onderzoek is inzicht verkrijgen in het imago van korfbal, teneinde op basis van onderzoeksresultaten aanbevelingen te kunnen doen om discrepanties tussen het huidige imago en de identiteit te verkleinen of zelfs te laten verdwijnen om zo de maatschappelijke waardering van de korfbalsport te verhogen.
Literatuurverwijzing: Pas, F. van de (2003). Vanuit intern enthousiasme naar succesvolle expansie: een onderzoek naar het imago van de korfbalsport. Breda: Femke van de Pas.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | SPOR-TB-0002-1 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl