Bewegingsonderwijs op cluster 4-scholen
begeleiden op leren bewegen en op gedrag
In bewegingsonderwijs op cluster 4-scholen worden dertien leerlijnen uitgewerkt door daarbinnen twee bewegingsactiviteiten te beschrijven: één voor een heterogene ZMOK-klas en één voor een ASS-klas (klas met uitsluitend kinderen met een vorm van autisme). Na de beschrijving van de bewegingsdoelen en de leerhulp die de leerkracht hierbij geeft, staat telkens een beschrijving van het gedrag van drie leerlingen in de genoemde bewegingssituatie en de wijze waarop de leerkracht hun gedrag kan begeleiden.
Literatuurverwijzing: Berkel, M. van, Biesterbosch, S., Bertijn, K., Beverwijk, L., Bohle-Cornelissen, D., Groeneveld, J., ... Willemsen, E. (2011). Bewegingsonderwijs op cluster 4-scholen: begeleiden op leren bewegen en op gedrag. Zeist: Jan Luiting Fonds.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
KVLO | LOSO-005 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek: