Media
tijd 2014
Deze publicatie betreft de eerste uitgave van ‘Media:Tijd’ waarin de tijdsbesteding aan diverse activiteiten en media in het bijzonder wordt blootgelegd. Het beschrijft de resultaten van onderzoek naar media-activiteiten, mediadragers en mediacontent. Bijna drieduizend Nederlanders van 13 jaar en ouder hielden in het najaar van 2013 gedurende een week minutieus bij hoe zij hun tijd besteedden. Dat leverde informatie op van in totaal 19.260 dagen. Vermenigvuldig dat aantal dagen met het aantal minuten per dag (1.440) en het resultaat is een aantal van bijna 28 miljoen minuten aan tijd.
Literatuurverwijzing: Sonck, N., & Pennekamp, S. (2014). Media: tijd 2014. Amsterdam: NLO.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | SOCI-TB-0001 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl