Het social media modellenboek
Dit boek brengt alle facetten van dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties. Dit naslagwerk bevat modellen die fases benoemen in de ontwikkeling van organisaties, modellen die een leidraad vormen bij het implementeren van een strategie en modellen die de focus bepalen van organisaties richting social media gebruikers. Maar ook modellen die de verschillende groepen gebruikers op de sociale kanalen categoriseren, die het complete social media landschap in kaart brengen en die helpen de return-on-investment van social media vast te stellen.
Literatuurverwijzing: Kooi, B. van der (2014). Het social media modellenboek. Amsterdam: Pearson Benelux.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Kenniscentrum Sport & Bewegen | COMM-0063 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Kenniscentrum Sport & Bewegentel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl