Van tikken naar taggen
digitalisering van bewegingsonderwijs en sport
Ook binnen het bewegingsonderwijs gaat de digitalisering niet aan de deur voorbij. Het gebruik van tablets, apps, videofeedback en (serious) games, wordt steeds meer gemeengoed. Zeker voor kinderen is de nieuwe technologie van belang, want zij leren er hun bewegingen door aan en geven hiermee ook hun sportidentiteit vorm. In ‘Van tikken naar taggen’ gaan diverse ervaringsdeskundigen in het bewegingsonderwijs en gaming in op de voor- en nadelen van het gebruik van deze technologische middelen. Met verhalen uit de praktijk en recent wetenschappelijk onderzoek wordt zo scherp mogelijk in beeld gebracht wat de relevante digitale ontwikkelingen zijn, wat er allemaal mogelijk is en wat voor de praktijk de meest relevante vragen zijn.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | MEDI-0033 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl