Even(t) quality is an event
kwaliteit van dienstverlening en topsportevenementen
In dit onderzoek is een verkennende en exploratieve studie verricht naar het managen van de kwaliteit van dienstverlening van topsportevenementen. Door middel van een literatuurstudie en aan de hand van drie praktijk cases is inzicht verkregen in de kenmerken van topsportevenementenorganisaties, in het managen van topsportevenementen en in het managen van dienstverleningsprocessen. De resultaten van het onderzoek worden in deze scriptie gepresenteerd. (De bijlagen ontbreken in het rapport).
Literatuurverwijzing: Schapendonk, R. (2000). Even(t) quality is an event: kwaliteit van dienstverlening en topsportevenementen. Tilburg: Katholieke Universiteit Brabant.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | KWAL-TB-0002 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl