Sportbusiness in de mondiale markt
Wanneer werd sport business? En hoe zijn de verhoudingen tussen sport, politiek, economie, cultuur en commercie nu en in de toekomst? In dit boek wordt onderzocht hoe aspecten als politiek, economie, cultuur en commercie de toekomst van sport beïnvloeden. Aan bod komen de opkomst van de sport als business, de psychologie van de fan, de architectuur van het mondiale sportsysteem en de technologische ontwikkelingen die ervoor hebben gezorgd dat sport het meest waardevolle goed van de media- en entertainmentindustrie is geworden.
Literatuurverwijzing: Smith, A., & Westerbeek, H. (2003). Sportbusiness in de mondiale markt. Nieuwegein: Arko Sports Media.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | MANA-0016 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl