Spring naar content

196 publicaties gevonden

  • hoe bereik je mensen die niet sporten (deel 3 van 3)

    Het doel van het Sportakkoord II is om meer Nederlanders te laten sporten. Het preventieakkoord streeft naar een beweegdeelname van 75% in 2040. Maar hoe bereik je mensen die niet…

    Artikel in vaktijdschrift
  • Dit onderzoek helpt bestuurders bij het vaststellen van hun koers voor hun Bond in de komende jaren, het stellen van doelen en prioriteiten en het opstellen van een marketingplan. In…

    Rapport
  • a Q-sort analysis on the value of social branding campaigns as vehicles for reducing racism among soccer fans

    Social branding is a new governance strategy in the field of sport. National governments and sport associations, for instance, use branding to reach out to fans and alter their perceptions…

    Artikel in wetenschappelijk tijdschrift
  • hoe maak je verhalen voor het vinden, binden, bewegen en uitbouwen van je publiek?

    Op basis van een model leert dit boek je hoe je een eigen contentplatform kunt opbouwen.

    Boek
  • jaarboek 2019-2020

    Dit jaarboek beschrijft de relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing. Uitvoerig wordt ingegaan op thema’s als marketingstrategie, advertising, customer services en contentmarketing.

    Jaarboek
  • De gemeente Almere vroeg Redmond O’Hanlon in 2015 om een boek over Almere te schrijven als ‘writer in residence’. Vanaf zijn balkon, met uitzicht op een continu verrassende natuur, vertelt…

    Boek
  • 2, inspirerende verhalen en meningen uit het marketing- en communicatievak

    Marketingboek vol inspiratie, meningen en nieuwe ideeën over marketing en communicatie.

    Boek
  • In opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) heeft onderzoeks- en adviesbureau INTRAVAL een inventarisatie uitgevoerd naar blootstelling aan verschillende vormen van alcoholmarketing. Het doel van deze…

    Rapport
  • Artikel van Hugo van der Poel op de website van Sportexpert. In de Vlaamse reeks Management & Bestuur in Sport verscheen in 2015 een nieuwe bundel van de redacteuren Jeroen Scheerder…

    Artikel in vaktijdschrift
  • Column van Remco Hoekman in SportLokaal (Jaargang: 2009) over sportevenementen en citymarketing.

    Artikel in vaktijdschrift