Spring naar content

6 publicaties gevonden

  • In 2021 bleven de uitgaven van consumenten aan actieve sportbeoefening ten opzichte van 2019 op peil. Ze gaven minder uit aan commercieel sportaanbod, maar juist meer aan sportartikelen, mogelijk om…

    Rapport
  • motivatie en implicaties voor verband en frequentie sportdeelname, factsheet 2018/19

    In dit factsheet van het Mulier Instituut en de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen wordt ingegaan op lidmaatschappen van sportverenigingen en fitnesscentra. In welke mate zijn die in de afgelopen…

    Factsheet
  • factsheet 2018/18

    In dit factsheet van het Mulier Instituut en de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen staan de consumentenuitgaven voor actieve sportbeoefening centraal. Het factsheet is gebaseerd op data van het Nationaal…

    Factsheet
  • beeldvorming in de zwembadbranche (intern pp-rapport)

    Het Mulier Instituut heeft in opdracht van Stichting Zwembadkeur en in samenwerking met NPZ|NRZ een onderzoek uitgevoerd onder zwembaden die niet in het bezit zijn van het Keurmerk Veilig &…

    Rapport
  • factsheet

    In augustus/september 2016 is door het Kenniscentrum Zwemmen een onderzoek uitgevoerd naar de tevredenheid van zwembaden over het Keurmerk Veilig & Schoon. Zwembaden met het keurmerk hebben een vragenlijst ingevuld…

    Factsheet