Spring naar content

40 publicaties gevonden

  • Bewegen staat hoog op de agenda van het vmbo. Het gros ervan wil met sport aan de slag. Maar liefst 80% van de scholen bestelde het themapakket Actieve Leefstijl, dat…

    Artikel in vaktijdschrift
  • wat is het? waarom lunchwandelen? hoe organiseer je dit?

    Lunchwandelen maakte deel uit van het Nationaal Actieplan Sport en Bewegen (NASB) en de publiekscampagne 30minutenbewegen. Het doel is te-weinig-actieve werknemers te verleiden tot meer bewegen. 

    Brochure
  • 30 minuten bewegen

    30 minuten bewegen is de nieuwe vierjarige landelijke campagne die NISB uitvoert in opdracht van het ministerie van VWS. In deze brochure wordt er een vooruitblik gegeven op de activiteiten…

    Brochure
  • semiotisch onderzoek naar het draaikaartje uit de campagne 30minutenbewegen van het NISB

    Is dit onderzoek is onderzocht in hoeverre de samenstelling van het draaikaartje bijdraagt aan de intentie van drie leeftijdsgroepen (18-28 jaar, 30-50 jaar en 50+) om de website www.30minutenbewegen.nl te…

    Rapport
  • evaluatieonderzoek van de NISB campagne 30minutenbewegen

    De campagne ’30minutenbewegen stimuleert Nederlanders (meer) te bewegen en zet in op drie niveaus: het creëren van bekendheid van de beweegnorm, het ondersteunen en samenbrengen van professionals, en het inspireren…

    Verslag
  • Op deze dvd staan twee fragmenten uit het EO-programma ‘Op uw gezondheid’. In het eerste fragment is er aandacht voor bewegen op het werk. Het kost echt minder moeite dan…

    Audiovisueel middel