Spring naar content

21.957 publicaties gevonden

  • de invloed van geslacht, geloofwaardigheid en congruentie op merkattitude

    Dit onderzoek biedt nieuwe inzichten over het gebruik van beroemde sporters als endorsers in reclames. Er is onderzocht in welke mate de congruentie tussen de sportendorser en het merk invloed…

    Scriptie
  • beïnvloedt matchfixing de merkattitude en de geloofwaardigheid van de sponsor?

    Deze studie tracht meer duidelijkheid te geven omtrent de invloed van matchfixing in de sportsponsoring. Aan de hand van een experiment is er onderzocht wat het effect van matchfixing is…

    Scriptie
  • to keep or not to keep?

    In deze thesis is geprobeerd de effecten van het begaan van verschillende soorten schandalen door een sport celebrity endorser te onderzoeken. Er werd gekeken naar de effecten op de geloofwaardigheid…

    Scriptie
  • the impact of a celebrity endorser scandal and the effect of a powerful response on consumer attitudes towards the brand

    The use of celebrity endorsement has become very popular in the last few decades. Unfortunately, more and more of these icons in our society have been become involved in some…

    Scriptie
  • een onderzoek naar de invloed van tijdsperspectief op de effectiviteit van positief en negatief geformuleerde hoe en waarom-informatie in een gezondheidsboodschap die voldoende sporten promoot

    Een aantal feiten op een rij: de Nederlandse bevolking sport onvoldoende, het aantal mensen met overgewicht neemt in Nederland ieder jaar toe en bestaande sportinterventies hebben niet altijd het beoogde…

    Scriptie
  • kwalitatief onderzoek naar de betekenis van sport voor hiv verpleegkundigen in de behandeling van hiv

    In dit onderzoek is gekeken naar de betekenis van sport en bewegen voor hiv verpleegkundigen en hoe zich dat uit in hun behandeling en advies. De hoofdvraag van het onderzoek…

    Rapport