Spring naar content

21.957 publicaties gevonden

  • een oproep tot een evenwichtige belangenafweging

    Ambush marketing is een opkomende marketing techniek waarbij een partij die geen officieel sponsor is, de aandacht wegtrekt bij de officiële sponsor, door een vaak opvallende marketingactie tijdens een groot…

    Scriptie
  • do you like the match?!

    This Master Thesis examines celebrity endorsement on Facebook on the basis of matched information. Three different pretests were conducted to find equally appropriate celebrities, products and brands. In the main…

    Scriptie
  • de invloed van geloofwaardigheid en congruentie op de attitude tegenover het product

    De onderzoeksvraag die in deze scriptie centraal staat, luidt als volgt: Wat is de invloed van de geloofwaardigheid van een sportendorser op de attitude tegenover het product en welke rol…

    Scriptie
  • een onderzoek naar het effect van matchfixing binnen het voetbal op de attitude ten opzichte van de sponsor

    In een experiment, uitgevoerd onder 158 Nederlanders, is onderzocht wat de invloed van negatieve publiciteit, in de vorm van matchfixing, omtrent een voetbalclub is op de attitude ten opzichte van…

    Scriptie
  • het gebruik van een sport endorser in printadvertenties

    In deze scriptie staat beschreven wat het effect is van multiple product endorsement op de productattitude en de geloofwaardigheid van de sporter. Tevens wordt onderzocht of de mate van congruentie…

    Scriptie
  • effect van het geslacht van sport celebrity endorsers op productattitude

    Met dit onderzoek is onderzocht in hoeverre er een effect van het geslacht van sport celebrity endorsers op productattitude is. Daarnaast is er rekening gehouden met het geslacht van de…

    Scriptie
  • de invloed van de afkomst van een endorser op merkattitude en koopintentie

    In dit onderzoek is gekeken naar de invloed van afkomst van een sportendorser op de koopintentie en productattitude. Hierbij werden de variabelen identificatie en geloofwaardigheid meegenomen als mediatoren. Door middel…

    Scriptie